Výlet

To si tak máte svůj život. Děti, manžela, mimořádně flexibilní práci... A ono to funguje. Jenže chcete cestovat a doma strašně brblete. Až se manžel naštve a pošle vás někam. A vy teda odjedete třeba do Indie, přestože vás ta země sice nikdy moc nelákala, ale jóga vás fakt baví a ten instruktorský kurz jste si stejně chtěla udělat. No a samozřejmě máte hrůzu z toho, jak jsou všichni kolem jógy strašně spirituální a nejí maso a všechno berou moc vážně.

Takže jsem plna předsudků a strachu z předsudků vyjela. No a světe div se, bylo to skvělé. Říkají se takové ty věci, jak člověk v Indii pozná sám sebe, nahlédne do svého nitra, najde životní cestu a zažije zázrak. Už jenom při čtení každého takového příběhu se mi střídavě zvedal žaludek a chytali mne záchvaty smíchu. Jenže, světe div se, zažila jsem všechno...
Ale ten největší zázrak přišel až v den závěrečných zkoušek v podobě sms od mého muže.

Seděli jsme v tom nejvíc nejskvělejším božím hostelu na Varkale, v nadšení z čerstvých certifikátů a smutku z blízkého odloučení kouřili ani nevím co, když se na telefonu ukázalo:

V PRÁCI BUDEME POUŠTĚT TĚLOCVIČNU S KANCELÁŘÍ, NECHCEŠ SI JI PRONAJMOUT?

ANO, ANO, JASNĚ, ŽE ANO.

Moc jsem nepřemýšlela. To jsou všechna ta znamení, co na vás dýchají všude kolem, stačí si vybrat to svoje. A tak to začalo. A tak jsem tady. O pár měsíců později, poučená domácí realitou a s přesvědčením, že toto bude ta moje cesta.

Komentáře

  1. To je super, když si to všechno samo takhle sedá, taky to tak mívám a najedou ty věci fungují a přicházejí nebo odcházejí :) Gratuluju a obdivuju, já na tu Indii nemám nervy ani chuť přesně z toho důvodu, co tu popisujete a do toho nemám tenhle cestovatelský pud. Dělám si dost evropský lektorský kurz tady v Praze. Ale říkám si, že je to tak správně, že nemá smysl se nutit do něčeho jen proto, že to jogová společnost tak trochu vyžaduje. Že je prostě správné jít tou svou cestou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to tak správné, jít tak, jak to člověk cítí a nenutit se. Navíc kdybychom šli všichni stejnou cestou, tak by to byla strašná nuda. A zase, Markéto, obdivuji, že ten cestovatelský pud nemáte. To je pak kolikrát všechno jednodušší ;) Držím palce s kurzem!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky