Cesta

Zvláštní pocit. 
Dostávám otázky.
Snažím se odpovídat. I sama sobě.
Napsala jsem sem několik článků o mé cestě. Moc Vám děkuji za to, že je čtete.

Tento blog vznikl proto, abych popsala vznik nového studia. Představovala jsem si ho plný krásných motivačních fotek, pokroků a měla jsem určitou koncepci. Jenže tomu tak není. Většinou si sednu s jasnou vidinou toho, co dnes přetvořím na text, ale během psaní mne mysl zavede většinou někam úplně jinam. Takže hlava je plná nezpracovaných nápadů a blog naplněný články, o kterých ani netuším, kde se vzaly, ale nevyměnila bych je. Ty jasné plány mohou počkat, jsou tady a jednou je realizuji. Teď upřednostňuji spontánní inspiraci.
Je to jako když si naplánujete, postupně dvě děti, domeček, auto a náhoda vám najednou naservíruje trojčata. Je to změna, zmatek a improvizace, ale kdo by měnil?
Slyšela jsem, že štěstí je míra rozdílu mezi očekáváním (nebo sny?) a skutečností. Zjednodušeně, když si nic nepřejeme, ani neočekáváme, nemůžeme být zklamáni. To je zase jedno z těch mouder, kterým sice rozumím, ale nebudu se podle nich řídit. Protože moje sny jsou až příliš sladké na to, abych se jich vzdala. 
Stejně tak nechci slepě přebírat ani dobře míněné rady.

Za západu slunce...

Sama jsem snila o tom, jak se budu za západu slunce fotit v pokročilých ásánách, a když na to došlo, najednou cítím, že tohle jóga přece není. Jóga je pro mne to, co poslední dobou určuje můj život a život mých nejbližších. A vůbec nesouvisí s tím, do jaké pozice se našroubuji, nebo z jakého materiálu je cvičební podložka. Takže pokud chcete vědět, co mi jóga dala, tak je to úplně nový přístup k životu a k sobě samé. Něco, co by nedokázalo popsat ani tisíc blogových článků. 

PS: Pro informaci, na studiu pořád makám. Hlavně tedy lítám se špachtlí a tmelem, abych vyspravila zdi a mohla začít malovat. Ať je krásně čisťounké a voňavé.

Pravá ruka, levá ruka, špachtle, jedem! 
Ať nezůstane ani skulinka ;)

Pak také lítám po úřadech, aby bylo všechno tak, jak se sluší a patří. A taky hodně surfuji, bohužel jenom na internetu, abych pro vás vybrala ty nejlepší pomůcky a také to nejvymazlenější vybavení, které se do našeho pidiprostoru vejde. Už se těším, až Vás tam uvítám!


Komentáře

Oblíbené příspěvky