Děkujeme milá Evo

Už je to tady zas! Aparigraha! Nehromadit, neobklopovat se věcma, nepřijímat dary. Budou Vánoce, že bych zaapelovala na děti? Můžu vytasit argument, že Ježíšek žije jógou? Popravdě, zatím jsme se nezvládli ještě ani tu čistotu a úklid :D
Chtěla jsem ale napsat něco jiného. O tom, že do Shaly už Ježíšek přišel. Přesně v úterý, 28.listopadu někdy mezi 8:15 a 9:00. Blíž jej detekovat nelze. Po ranní lekci jsem u dvěří studia našla igelitku se starýma zavařovačkama. Alespoň se to tak tvářilo. Tak jsem si řekla, že se Jindříšek chystal vyhodit staré svícny, ale nějak to zapoměl u dveří. Nebo mi tím chtěl naznačit, že bych to měla vyhodit sama. Chvilku jsem tu tašku teda ignorovala. Ale pak mi to nedalo, žádnou z mých svícnozavařovaček jsem totiž nepostrádala. Vybalila jsem ji. A čekalo mne tam tohle!!! 


Čtyři krásné sklenice od medu, ručně předělané na svícny, evidentně už používané a o to hezčí. K tomu ještě odkaz.

Takže jsem udělala to, co by udělal každý - začala jsem obvolávat Evy, co znám. Konečně jsem měla důvod jim zavolat, popovídat si, zjistit jak se mají. Udělat to, co člověk pořád odkládá. Najít si čas. Sdílet ho. Zasmát se společně. I když jenom telefonicky. Jenomže ani jedna z nich to nebyla. Nedostala jsem se ke konci seznamu, když mi to došlo. Na tom odkazu nebylo oslovení.
To asi není od kamarádky, která nechtěla zvonit.
Může to být člověk, který nás nezná.
Třeba je to někdo z baráku, kdo ví, že je tady jógové studio a taky dělal úklid.
Třeba nám někdo jenom chtěl udělat radost.
Třeba...?




A čím víc jsem se na ten odkaz dívala, tím jasnější mi bylo, že Evu neznám. Nevím, jestli mne zná ona a jestli si tohle někdy přečte. Každopádně: DĚKUJI TI MILÁ EVO!!!

Děkuji Ti za to, že máme ve studiu adventní svícen.
Děkuji Ti za to, žes mi umožnila si popovídat s Evama.
Děkuji Ti za to, žes mi znovu dokázala, že tato práce má smysl.
Děkuji Ti za to, žes udělala předadventní vánoční zázrak.

A teď už víte, co znamená nápis na dveřích do studia.

PS: Tento dárek byl podnětem k tomu, abychom spustili dlouho očekávaný a plánovaný KARMABOX. Karmabox je naše polička, kam můžete odkládat nevhodné dárky, které se vám sice nehodí, ale někoho by mohly potěšit. Pokud v karmaboxu najdete něco, co vám udělá radost, vezměte si to. Pokud máte něco, co do něj chcete vložit, udělejte to. Všechno zdarma. Jenom nám z toho prosím nedělejte odpadkový koš, jde o sdílení radosti, ne starostí.

A ještě něco, pokud v karmaboxu najdete věc, kterou jste darovali, nebuďte smutní. Váš dárek určitě potěšil už jenom tím, že byl darován. Teď čeká na to, aby potešil znovu, takže radost, kterou jste chtěli dát, se znásobí. Děkuji a těším se na to, jak společně dáme nevyžádaným věcem nový smysl.
Namasté

Komentáře

Oblíbené příspěvky